Compliance Awards 2023

Intrum Hellas ΑΕΔΑΔΠ

Η εξωστρέφεια της 2ης γραμμής ως καταλύτης για τη θεραπεία αιτιών παραπόνων
Στην Intrum Hellas πιστεύουμε πως ο κύριος τρόπος να βελτιώσουμε την «εικόνα» της Εταιρείας είναι να αφουγκραστούμε, αφενός τα «θέλω» των δανειοληπτών, αφετέρου τί τους δυσαρεστεί. Προς αυτή την κατεύθυνση, έχουμε υιοθετήσει ένα τυποποιημένο πλαίσιο επικοινωνίας της Υπηρεσίας Διαχείρισης Παραπόνων με την 1η γραμμή, με συχνές ενημερώσεις όπου αναδεικνύονται θέματα προς επίλυση ή βελτίωση, όχι απλά για να ικανοποιήσουμε ορισμένο πελάτη, αλλά, κυρίως, για να προλάβουμε ίδιας φύσεως παράπονα. Η εξωστρέφεια της 2ης γραμμής με συνεχή ανατροφοδότηση στην 1η γραμμή μας επιτρέπει να θεραπεύουμε αδυναμίες και να διαμορφώνουμε τις κατάλληλες συνθήκες ανοίγοντας το δρόμο προς μια υγιή και βιώσιμη οικονομία.